torstai 22. helmikuuta 2018

Sarjispäivikset 2

8.10.2013. Sarjakuvapäiväkirja 10. 
Tässä päiviksesä oli tyyliin kaikki mahdollisia ja mahdottomia väritystyylei. Tässä on sinistä tussia ja pinkkiä geelikynää. Tuossa päiviksessä on tosi paljon myös merkintöjä väsymyksestä ja kivusta, mutta näytän mielummin piirtomuumion.

15.1.2014. Sarjakuvapäiväkirja 11.
Pelaamismerkintöjen lisäksi teen merkintöjä myös sarjoista ja elokuvista joita katson. Eikä ihme, että kämpässä oli kylmä, koska seinästä puuttui pala :D Huomasin sen vasta poismuuttaessa. Karsea läävä oli muutenkin.


4.5.2014. Sarjakuvapäiväkirja 11.
Tuon päiviksen aikana löysin Frixion-kynät, jotka sopii täydellisesti sarjakuvapäiväkirjan pitämiseen: niitä voi kumittaa ja ne kestää vettä. Ei haittaa, vaikka piirtäisi ihan huti tai väärin, koska voi korjata virheet.

19-24.6.2014. Sarjakuvapäiväkirja 12.
 Välillä oon varma, että jos en kirjoittaisi ja miettisi asioita joita ihmettelen tällä tavalla ylös, niin en ehkä pystyisi niin nopeasti ja konkreettisesti tekemään päätöksiä. Ensinmäinen kohta myös aukeamalla on erillaisen tyylin kokeilu, jota välillä tapahtuu.
Eri aikoina myös värini ovat tummemmat ja välillä vaaleammat. Ehkä luonnon valon määrä vaikuttaa siihen.

16.8.2014. Sarjakuvapäiväkirja 12.
 Tuo meteorisade ja ukkospilvi kuva on yksi kauneimpia juttuja mitä olen nähnyt oikeassa elämässä ja olen iloinen, että se onnistui sellaisena kuin sen näin.

31.1.-2.2.2015. Sarjakuvapäiväkirja 13.
 Teen myös merkintöjä luonnosta paljon. Etenkin keväällä ja syksyllä merkitsen eri asioiden ensinmäisen päivän, esim. ensinmäiset pääskyset, ensinmäiset keltaiset lehdet ja sen sellaista.

25.3.2015. Sarjakuvapäiväkirja 13.
Jos kohtaan jonkun oudon tyypin tai tapahtuu jotain outoa, niin tapaan todeta "sarjakuvapäivämateriaalia." Hassua, että olen kuullut myös siskojeni ja äitini toteavan sen, vaikkei ne pidä edes tälläistä päiväkirjaa :D Toisella sivulla myös yksi minulle tapahtuneista metoo-kokemuksista.

13.9.2015. Sarjakuvapäiväkirja 14.
 Minulla on uskomattoman huono naamamuisti ja siksi joudun välillä piirtämään ihmisiä tuollaisina hehkulamppuina, koska en muista kaikkien naamaa. Merkinnät on myös paljon iloisempia, koska olen tässä vaiheessa käynyt vuoden parhaalla terapeutilla joka minulla on koskaan ollut.


11.11.2015. Sarjakuvapäiväkirja 14.
 Kokeilin todella erillaisia lähestymistapoja välillä. Tässä minä ensin maalasin ja sitten tussasin ja välillä en tussannut ollenkaan.


25.12.2015. Sarjakuvapäiväkirja 15.
Tälläistä kollaasimaista juttua voisin kokeilla oikeastaan lisää. Olin jo unohtanut tuon lehdestä leikatun kuvan. Ehkä teen jotain tuollaista lisää. On tärkeää kokeilla erillaisia juttuja.

1-2.2.2016. Sarjakuvapäiväkirja 15.
Tyyli saattaa muuttua aukeammallakin pari kertaa. Tässä on myös aika kirkkaat värit. Muistuttavat vähän hillittyä versiota alkuajoista, kun aloitin värittämään. (Päätä särki, koska löin sen täysiä jäähän. Siksi ostin myös piikit kenkiin).

8-11.7.2016. Sarjakuvapäiväkirja 16.
Tämä on varmaan tylsin sarjakuvapäivis jonka omistan, koska se on alusta loppuun piirretty vain frixionilla ja puuväreillä, koska kaikki, IHAN KAIKKI, tuli tosta paperista läpi. Se oli kurjaa.

7-8.3.2017. Sarjakuvapäiväkirja 17.
 Tässä päiviksessä kirjoitin välillä eri tavalla (keltainen ruutu). Tyyli oli myös alusta loppuun jotenkin siistiä ja harkittua. Olin kait syönyt vitamiinini tai jotain. Piirtojälki oli vaivattoman näköstä.


9-13.6.2017. Sarjakuvapäiväkirja 17.
Päiviksestä näkee myös hyvin sen, kun lihoin lääkkeiden aloittamisen jälkeen 30 kiloa, kun vertaa näitä merkintöjä pari vuotta vanhoihin merkintöihin.

14-20.1.2018. Sarjakuvapäiväkirja 18.
 Tässä on päiväkirja jota täytän teen juuri nyt. Olen tehnyt jo pari vuotta tuollaisia tavoitelistoja, missä yleensä on tehtäviä jotka tekisin muutenkin.

21-22.2.2018. Sarjakuvapäiväkirja 18.
Tässä on tämä päivä ja eilinen. Vaikka haukun itseäni, niin se ei ole vakavaa tässä, koska tuo on vain taitelijaneuroottisuutta, eikä masennusta. Minulla on huono kausi maalaamisen kanssa ja tunnen itseni idiootiksi, etten osaa maalata :D Sellaisia vain nyt välillä tulee ja menee.

Sellaista. Suosittelen sarjakuvapäiväkirjaa kaikille! Sen pitäminen on mahtavaa.

2 kommenttia: